RSS

LG telefon na gwarancji gdzie oddać

Dreams...


Temat: Co sadzicie o tym telefone??
Wiesz co powiem ci kilka rzeczy miałem juz kilka telefonów z matryca dotykową i np : w Asusie siadła 2 razy 1 raz udało mi sie oddac na gwarancje a 2 niestety musiałem sam placic po tym incydencie troszke sie zraziłem do dotykowych.

I ogólnie firma LG nie jestem przekonany do tej firmy we właśniwościach telefonowych

Zawsze popierałem telefony marki Nokia i takie polecam

Pozdrowionka
Źródło: topranking.pl/899/co,sadzicie,o,tym,telefone.php



Temat: Jaki fon?
nie kupuj lg!!! mialem ten telefon, nie polecam, oprogramowanie padlo mi po pol roku, musialem oddac na gwarancje, ogolnie ze zlaczem ladowarki nie bylo problmu, ale bateria trzymala slabo bo jak sie bawilem okolo 12 h a bez zabawy do 4 dni wiec nie jest to tego czego oczekujemy od telefonu, polecam sn




pomoglem? daj +
Źródło: topranking.pl/902/jaki,fon.php


Temat: zepsuty monitor i serwis komputronik
Stryq <S@wawelski.plwystukał co następuje:


ekranu cienie od ikon itp. Kupiony byl w komputroniku i tam tez musze
go zaniesc do serwisu. Na stornie www.komputronik.pl jest napisane ze


Komputronik NIE NAPRAWIA monitorów LG. Robi to serwis zewnętrzny. Przeczytaj
gwarancję producenta. Podane są na niej adresy i numery telefonów, które
naprawiają sprzęt LG, Samsunga i kilku innych producentów. Jak oddasz w
Komputroniku to o ile Ci go przyjmą dostaniesz z powrotem minimum za
tydzień. Jak sam zawieziesz do serwisu zrobią Ci go w ciągu 12h jeśli nie
będą musieli zamawiać części.


Źródło: topranking.pl/1382/zepsuty,monitor,i,serwis,komputronik.php


Temat: Monitor - co sie dzieje?
norman pisze:


Witam,
mam monitor CRT marki lg flatron t710bh, zauwazylem dzisiaj, ze obraz "drga"
tzn czasami przebłyskuje i ciemnieje na chwile w krancach... Czy cos sie
dzieje niedobrego? Czy oddawac na gwarancje?


Może jakiś telefon, lampka inne urządzenie elektroniczne znajduje się
obok niego? Jeśli nie to do serwisu.


Źródło: topranking.pl/1392/monitor,co,sie,dzieje.php


Temat: Samsung C100 - pytanie do uzytkownikow.
Nie jest to normalne zachowanie telefonu, oddaj do serwisu. Zwlaszcza ze
nowy soft wprowadza pare malutkich, ale uzytecznych zmian. Potrzebny Ci jest
paragon (czy inny dowod zakupu) tak przynajmniej jest "regulaminowo". A
wszystko w rzeczywistosci zalezy od serwisu. Kiedys mialem przygode z
serwisem LG, bez gwarancji przyjeli mi sprzet i naprawili w ramach tej
gwarancji, bo sprawdzili kiedy zostal wyprodukowany (no i gwarancja nie
minela).

Źródło: topranking.pl/1695/samsung,c100,pytanie,do,uzytkownikow.php


Temat: Czy kupujac telefon z simlockiem, po zdjeciu go mozna znow zalozyc, chcac oddac do serwisu?
Witam i sorry, za troche dlugi temat :)
Jest taka sprawa. Chcialbym swojej zonie kupic komorke LG Choclate bialy
na gwiazdke. Wiekszosc na allegro  ma simlock plusa (nie chce jakis
szemranych bez polskiej gwarancji).
Moje pytanie brzmi: czy jesli zdjal bym simlock a potem z telefon cos
bylo nie tak, to da sie ponownie zalozyc simlock przed oddaniem do
serwisu i serwis tego nie bedzie w stanie stwierdzic?
Czy jednak zdjecie simlocka = utrata gwarancji?

Źródło: topranking.pl/1703/czy,kupujac,telefon,z,simlockiem,po,zdjeciu,go.php


Temat: Czy kupujac telefon z simlockiem, po zdjeciu go mozna znow zalozyc, chcac oddac do serwisu?

Witam i sorry, za troche dlugi temat :)
Jest taka sprawa. Chcialbym swojej zonie kupic komorke LG Choclate bialy
na gwiazdke. Wiekszosc na allegro  ma simlock plusa (nie chce jakis
szemranych bez polskiej gwarancji).
Moje pytanie brzmi: czy jesli zdjal bym simlock a potem z telefon cos bylo
nie tak, to da sie ponownie zalozyc simlock przed oddaniem do serwisu i
serwis tego nie bedzie w stanie stwierdzic?
Czy jednak zdjecie simlocka = utrata gwarancji?


Zamiast pytać tu przpadkowe osoby, zadzwoń i spytaj w serwisie LG, jak
traktują telefony ze zdjętym sim-lockiem.
Przeciez nawet jak założyc można, to to kosztuje, a ponadto są na pewno
usterki, które to uniemozliwią.
S.

Źródło: topranking.pl/1703/czy,kupujac,telefon,z,simlockiem,po,zdjeciu,go.php


Temat: Czy kupujac telefon z simlockiem, po zdjeciu go mozna znow zalozyc, chcac oddac do serwisu?

"Skylla" <skyl@niespamuj.op.plwrote in message



| Witam i sorry, za troche dlugi temat :)
| Jest taka sprawa. Chcialbym swojej zonie kupic komorke LG Choclate bialy
| na gwiazdke. Wiekszosc na allegro  ma simlock plusa (nie chce jakis
| szemranych bez polskiej gwarancji).
| Moje pytanie brzmi: czy jesli zdjal bym simlock a potem z telefon cos
| bylo nie tak, to da sie ponownie zalozyc simlock przed oddaniem do
| serwisu i serwis tego nie bedzie w stanie stwierdzic?
| Czy jednak zdjecie simlocka = utrata gwarancji?

Zamiast pytać tu przpadkowe osoby, zadzwoń i spytaj w serwisie LG, jak
traktują telefony ze zdjętym sim-lockiem.
Przeciez nawet jak założyc można, to to kosztuje, a ponadto są na pewno
usterki, które to uniemozliwią.
S.


Jesli usuniesz w serwisie LG (masz do tego prawo) to nie tracisz gwarancji.
Plus straszy w regulaminie tylko tym, ze jesli usuniesz sim-lock (na wlasna
reke) to oni sie na Ciebie wypna ze sprawami gwarancyjnymi. W sprawy
pomiedzy Toba a LG nie maja prawa ingerowac. Tak wiec dowiedz sie w
serwisie LG ile kosztuje zdjecie simlocka i po sprawie.

pozdr


Źródło: topranking.pl/1703/czy,kupujac,telefon,z,simlockiem,po,zdjeciu,go.php


Temat: Czy kupujac telefon z simlockiem, po zdjeciu go mozna znow zalozyc, chcac oddac do serwisu?
topek pisze:


Witam i sorry, za troche dlugi temat :)
Jest taka sprawa. Chcialbym swojej zonie kupic komorke LG Choclate bialy
na gwiazdke. Wiekszosc na allegro  ma simlock plusa (nie chce jakis
szemranych bez polskiej gwarancji).
Moje pytanie brzmi: czy jesli zdjal bym simlock a potem z telefon cos
bylo nie tak, to da sie ponownie zalozyc simlock przed oddaniem do
serwisu i serwis tego nie bedzie w stanie stwierdzic?
Czy jednak zdjecie simlocka = utrata gwarancji?


Jeśli wada powstaje na skutek inny niż ściągnięcie simlocka nie tracisz
prawa do naprawiania telefonu w ramach gwarancji.


Źródło: topranking.pl/1703/czy,kupujac,telefon,z,simlockiem,po,zdjeciu,go.php


Temat: LG B2100-nowiutki padł i już,ale jestem zła!
LG B2100-nowiutki padł i już,ale jestem zła!
Trzy tygodnie temu kupiłam w Media Markt nowiutki LG B2100 i co? Wczoraj
po prostu wyłączył się i nie działa. Miałam parę różnych telefonów, pierwszy
raz LG i bardzo żałuje wyboru, co za beznadziejny telefon. Czy ktos miał
podobne doświadczenia z tym telefonem? Dopiero w poniedziałek odniosę go do
gwarancji i szczerze mówiąc wolałabym żeby pozwolili mi oddac ten a dopłacić
i kupić no Nokie. Kurcze no co za chłam produkują.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,75,49551178,49551178,LG_B2100_nowiutki_padl_i_juz_ale_jestem_zla_.html


Temat: Naprawa flesza w LG KU990
Naprawa flesza w LG KU990
Po 3 tygodniach urzytkowania padła mi lampa błyskowa w telefonie lg
ku990,oddałam go do serwisu bo jest na gwarancji,nadal czekam i
niecierpliwie sie,jak myslicie mozna wymienic taki flesz czy dostane
nowy tel?? mieliscie podobne zdarzenie? Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,75,87568374,87568374,Naprawa_flesza_w_LG_KU990.html


Temat: servis lg
servis lg
prosze o porade-oddałam do serwisu na ul sikorskiego telefon lg na gwarancji z
powodu zaciemnien na ekranie,i samoczynnym dzwonieniu do ostatnio wybieranego
nr telefonu w czasie słuchania muzyki. po 2 tygodniach odebrałam telefon
gdzie okazało sie ze zabrano mi gwarancje,stwierdzono dzialani wody.do wymiany
bateria jakies listwy naprawa ponad 200zl.bateria jest dobra trzyma 5 dni-co
zrobic .
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,90310793,90310793,servis_lg.html


Temat: Telefon komórkowy LG
Telefon komórkowy LG
Witam,
Mam następujący problem, zakupiłam telefon kom. marki LG w sieci
Orange 10 miesięcy temu, mimo sporadcznego użytkowania po tym
czasie bateria "trzyma" zaledwie kilkanaście godzin (nawet wtedy,
gdy nie wykonuje się połączeń). Oddałam telefon do salonu Orange w
Solcu Kujawskim(tam, gdzie był zakupiony), zmieniono
oprogramowanie, twierdząc, że to może być przyczyną. Niestety, ta
operacja nic nie zmieniła, złożyłam reklamację ponownie,
sprzedawczyni w salonie poinformowała mnie, że to już za późno,
ponieważ gwarancja na baterię jest półroczna..... W związku z tym
mam pytanie.

1. Czy nie powinno być odrębnej gwarancji (półrocznej w tym
przypadku) na baterię?
2. Czy gwarancja 12-miesieczna nie obejmuje również baterii? (to
jedyna gwarancja, jaką otrzymałam w momencie zakupu telefonu)
3. Czy bateria jest, czy nie jest integralną częścią telefonu, czy
należy do grupy akcesoriów? W ten sposób pani na infolinii LG
(0801 54 54 54)próbowała się mnie pozbyć...
4. Czy to ja muszę kontaktowac się z producentem (telefony, czas-
koszty), czy powinien te obowiązki przejąć bezpośredni sprzedawca
(w tym przypadku salon Orange)?
4. Jakie kroki powinnam wykonać teraz?

pozdrawiam i liczę na Pana pomoc.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,553,57882229,57882229,Telefon_komorkowy_LG.html


Temat: Rękojmia na telefon gsm.
Rękojmia na telefon gsm.
W kwietniu tamtego roku zakupiłam w salonie Orange aparat telefoniczny LG. OD tej pory zepsuł się trzy razy , w styczniu wymieniono w nim płytę główną i dano nową gwarancję.Ostatnio zepsułą sie całkiem jakaś elektronika bo nie dał się naładować.W każdym bądź razie oddalam do salonu w którym zakupiłam po raz trzeci do naprawy. Po dwóch tygodniach w salonie (sklepie) powiedziano mi że aparatu się nie da naprawić bo cytuję "miał kontakt z cieczą" (bzdura, wiem co się działo z moim telefonem), mam przyjechać napisać do firmy LG i tam odesłać im ten aparat niech oni mi naprawią, a salonowi mam oddać ich telefon zastępczy. Moje pytanie brzmi: czy naprawdę sklep nie ponosi odpowiedzialnosć za wydany towar i jego naprawy?? Czy mam oddać telefon zastępczy i sama się użerać z firmą LG w Polsce??
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,382,41867684,41867684,Rekojmia_na_telefon_gsm_.html


Temat: Jak podłączyć nagrywarkę DVD i napęd DVD?

"Michal Bien" <mb@usunto.uw.edu.pl wrote in message



PAndy <pan@poczta.onet.pl wrote:

A tam zaraz szkoda... i tak za dwa lata kupisz nowa/inna - nie ma co
oszczedzac. 180zl / 24 miesiace wychodzi 7,5 na miesiac - odpusc sobie
dwa browary i bedziesz mial nowa nagrywarke a jak zdechnie na
gwarancji tym lepiej - wymienia na nowa (tak jest w LG)

    ....i u Liteona. A ktos serwisowal nagrywarki Benqa? Bo gdy zajrzalem
w gwarancje nie wierzylem wlasnym oczom - tam z miejsca 3-4 zapisy nadaja
sie do zgloszenia do UOKiK i zaskarzenia do SOKiK jako niedozwolone
postanowienia umowne. Na szczescie jest ochrona ustawowa, ale jesli
producent ma takie podejscie, to i sprzedawca w tym trybie bedzie robil
wszystko by nie uznac reklamacji - w koncu nie pokryje wydatkow z wlasnej
kieszeni ot tak sobie.


Nie wiem, nie widzialem gwaranci ani BENQ ani LITEON- w tej chwili dwie
rzeczy maja wplyw na moje wybory o komponentach - jakosc w opinach na rynku
(glownie serwisy zachodnie - staram sie poczytac o tym co zamierzam kupic) i
czas gwarancji - zakladam ze producent dajacy dluga gwarancje wie co robi -
tzn nie moze pozwolic sobie na produkowanie bubla ktory bedzie musial
naprawiac,wymienic bo to bardzo kosztowne pod kazdym wzgledem.
A zapisami jakimis sie nie przejmuje - u mnie droga jest prosta, pierwsza
rozmowa telefoniczna, druga albo telefon albo osobiscie, trzecie to juz
pismo listem poleconym za zwrotnym poswiadczeniem odbioru a czwarte w
kolejnosci przedsadowe wezwanie - tez list polecony za zwrotnym
poswiadczeniem odbioru - sprzedawca z reguly (mialem tylko raz taka
sytuacje) odpuszcza sobie po trzecim punkcie - wie ze nie odpuszcze i
wywiazuje sie z tego co ma zrobic. Jak kto ma klopot to sa rzecznicy
konsumenta - przy kazdym urzedzie miejskim i wojewodzkim dzialaja darmowi
rzecznicy ktorzy maja pomoc, sa utrzymywania z naszych podatkow i jesli ktos
potrzebuje ich pomocy to niech korzysta - nikt nikomu lachy nie robi -
zaplaciles za towar i masz prawo oczekiwac wywiazania sie sprzedawcy z
gwarancji. a w USA takie rzeczy jak splawianie klienta sa nie do pomyslenia.
Koles wciagal w duzej sieci odtwarzacz z nagrywaniem MD Sony, odtwarzacz byl
przeceniony z 399$ na 79$ bo ktos oddal go po tygodniu (nie podobal mu sie -
tam jest takie prawo u nas trzeba sie tlumaczyc). Dostal gwarancje normalna,
sprzedawca gdy dowiedzial sie ze jest z Polski (polowa lat 90) podal mu
dokladna procedure jak sie odsyla i odbiera sprzet gdyby sie popsul - kurier
zabiera na koszt SPRZEDAWCY i sprzedawca WYSYLA na swoj koszt naprawiony
sprzet. - nalezy dazyc do takiego modelu postepowania rowniez u nas, nie
mozna zgadzac sie na olewanie przez sprzedawcow.


Źródło: topranking.pl/1380/jak,podlaczyc,nagrywarke,dvd,i,naped,dvd.php


Temat: jak to jest panowie sprzedawcy? - długie


Widać masz niewielkie doświadczenie w tej dziedzinie. Mimo że swoje mogę
także ocenić jako krótkotrwałe (nieco ponad 10 lat), to mogę już wyciągnąć
pewne wnioski:


wyciagasz pochopne wnioski ale masz do tego prawo.
doswiadczenie w tej dziedzinie mam niewiele mniejsze niz ty.


1. Sprzedawcy czasami nie przywiązują wagi do miejsca w którym umieszczają
stickers. Przykład - napęd 5,25" (CD/DVD). Przy montażu często zrywa się z
powodu tarcia o obudowę. W przypadku reklamacji sprzedawca może się
stawiać argumentując np. nieczytelnością informacji na stickersie bądź
podejrzeniem rozkręcania sprzętu.


widzialem takie przypadki, ale bardzo niewiele.


2. Stickersy w "metalicznym" kolorze. Nalepianie takich stickersów na
laminat od strony przeciwnej do elementów, w taki sposób że stickers jest
przebity nóżkami. Bezmyślni sprzedawcy nie zdają sobie sprawy ze taki
stickers może doprowadzić do zwarcia (warstwa w kolorze metalicznym może
przewodzić prąd!). Na szczęście ostatnio ten problem ujawnia się bardzo
rzadko dzięki powierzchniowym technikom montażu elementów.


z takim specem sie nie spotkalem, najczesciej to byl laminat od gory.
czasami na jakiej kostce naklejali ale ze teraz wszystko coraz cieplejsze to
sie wyleczyli z tego sposobu:)


3. Skąpa ilość informacji na stickersie. Obok braku samych warunków
gwarancji, na stickersach często nie jest umieszczony adres firmy ani
nawet telefon. Zatem np. po roku od zakupu można mieć problem z
przypomnieniem sobie gdzie dana firma się mieści.


tego tez nie widzialem, jednak zawsze adres firmy byl.

co do niechlujstwa to na kartach tez widzialem dziwne kwiatki, numer seryjny
to wcale nie byl numer seryjny itd itp.
jak widac zalezy na kogo sie trafi. ja np mam niemile doswiadczenia z
gwarancjami, w tej chwili mamy w  firmie jedna osobe co sie glownie tym
zajmuje bo opanowanie tego przy ilosciach rzedu setek komputerow czy
monitorow moze doprowadzic czlowieka do bialej goraczki.
Optimus ma np ladnie wypelnione karty gwarancyjne, ze wszystkimi
informacjami dolaczane do zestawow, za to spory plus dla nich. problemem
tylko jest odnalezienie np po 3 latach takiej karty gwarancyjnej, ale
powiedzmy ze to balagan u nas:)
kretynizmem byl pomysl IIYAMY :) czyste kakrty gwarancyjne, a na pudelkach
paseczki z kodami kreskowymi i numerami seryjnymi. trzeba je bylo oderwac i
nakleic w razie potrzeby na karcie gwarancyjnej. przy kikkudziesiecziu
sztykach ktore nam sie poi kilku miastach rozjechaly oczywiscie ciezko to
bylo odnalesc. pozneij jak zaczely padac jak muchy (po kilka razy kazdy
monitor w serwisie) zrobil sie straszny balagan w tych kartach. na cale
szczescie teraz zmienili sposob gwarancji i jest door-to-door. dzwonisz i
przywioza dzialajacy monitor a stary sie oddaje, bez tych cholernych kart.
podobnie LG, czasami dawalo karty z wpisanymi numerami. na szczecie teraz
juz mamy monitory z pustymi kartami to sobie mozna samemu wypelnic.

duzy plus dla HP i IBM(Lenovo). sprzet przychodzi z pustymi kartami, mozna
samemu wypelaniac w razie potrzeby. mam szuflade pustych kart i poprotu je
wypelniam jak cos potrzebuje, a w zaleznosci jak dobrze sie zyje z lokalnym
serwisem mozna nawet nie wpisywac niektorych danych(numery faktur np bo
gdzie ja to po kilku latach w ksiegowosci znajde:)

dla mnie to jest troche jak kula u nogi, np IBM ma dane kazdego sprzetu w
bazie,serwis mi jest w stanie sprawdzic telefonicznie do kiedy dany sprzet
ma gwarancje wiec nie jest im konieczny ten papierek:)


Źródło: topranking.pl/1391/jak,to,jest,panowie,sprzedawcy,dlugie.php